Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Piąteczek..

W ostatnich dniach dużo się u mnie działo. Dostałam pierwsze oceny, oczywiście pozytywne, zbliżyłam się do pewnych osób i wiele innych rzeczy.

Jestem przeziębiona. Boli mnie gardło, mam okropny katar, boli mnie głowa i kark. Nic mi się nie chce robić.
Usunęłam wiele kont z gier, w które już nie gram lub nie chcę. Zastanawiam się też nad odejściem ze Stardoll.com, bo już nic mnie tam nie trzyma i wchodzę tam średnio raz na trzy dni.

Próbuję się ograniczyć do blogera, facebooka i youtube'a i drobnych stron, które potrzebne są mi do różnych informacji i jak na razie mi to pomaga.

Hahah, w naszej klasie jest po 16 dziewczyn i chłopaków i facetka od polaka , a zarazem nasza wycho powiedziała, że wepchnie nas z polonezem na 3 maja lub koniec roku :x

Notka nijaka, tak jak ja dzisiaj.



Wyk. Agii, Fryzura nazwy nie posiada, bo została wymyślona w trakcie ;p

1 komentarz:

  1. Ajj.. Szkoda że jesteś chora.
    Ale dobrze że masz już pierwsze, pozytywne oceny!:D
    Wchodzisz jeszcze na stardoll? Jej! Ja już nie pamiętam jak w to się grało:D Wiem, że mam tam jeszcze konto, ale nic poza tym:D Muszę tak teraz do tego wrócić. Wejść chodź raz i powspominać. Pamiętam jak jeszcze 6 lat temu siedziałam na tej stronce codziennie. Ach... Te dawne czasy..
    Miło tak powspominać;)
    Fryzurka świetna!

    OdpowiedzUsuń