Obserwatorzy

wtorek, 27 listopada 2012

Zbiorowo

Witam.

W ciągu tych tygodni dużo się nie działo, ale zawsze coś. :)
We wtorek, tydzień temu byłam u dentysty, bo coś tam z plombą się zrobiło. 
W środę byłam w Centrum Nauki Kopernika w Warszawie, fajnie było, opalanko przy Wiśle, śpiewanie w autobusie, no i te nasze dziwne pozycje do spania. xD A najlepsze teksty chłopaków w stylu:
- Ejj, kto skacze do Wisły ze szczytu Świętokrzyskiego?
-Tylko ty debilu! Nam życie jeszcze miłe..
-Po pierwsze jak byście się tam dostali geniusze?
-W pi*du z tą waszą gadką..
Zdjęć niestety wielu nie mam, bo tam liczyła się każda chwila, a kolejki do poszczególnych eksperymentów były okropnie długie ..:/

Dzięki tej wycieczce miałam też okazję poznać bliżej moją koleżankę Agę, którą polubiłam jeszcze bardziej :3 Szkoda tylko, że mieszka trochę daleko jak na zimowe spotkania :C

Taaa, koniec tego dobrego, bo od czwartku jestem chora na beznadziejną chorobę zwaną ospą. -_- Większość z Was pewnie przechodziła przez tą 'dolegliwość' w dziecięcym wieku, ale mnie dopadła dopiero teraz. Zresztą nie tylko mnie, ale także prawie połowę mojej 32-osobowej klasy. Lecz od tamtego czasu czuje się dobrze i myślę, że w poniedziałek będę mogła kontynuować monotonną i zajmującą wiele czasu edukacją.

Dobra, kończę, bo zaczynam pisać nie wiadomo co ..

Sayo! :*



Grafitti na przęśle mostu. Moja i Agi tapeta na telefon :D

Takie tam światełka

1 komentarz: