Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

18 xD

No więc HEJ! 
Dawno mnie tu nie było, a to z powodu nawału nauki. 
Wiecie; sprawdzian z biologii, dokończenie "Krzyżaków", narysowanie pracy na zaj. plastyczne, nauka wiersza, sprawdzian z matmy, konkurs z historii, kartkówka z angielskich słówek, sprawdzian z niemca i takie tam jeszcze : D

W sobotę świętowaliśmy wyjątkowe urodziny - osiemnaste. Co prawda nie tańczyliśmy, bo jest post, ale świetnie się bawiłam:P Mój brat jest już pełnoletni, jedynie ja w domu jestem jeszcze larwą, jak mówi mój tata. Ja mam jeszcze 4 lata, ale już obmyślam, gdzie je zrobić. Najprawdopodobniej będzie to ogród, grill i wieeelki namiot! W końcu 4 maja zaczyna się sezon na grillowane kiełbaski : D




1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia !
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://my-secreet-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń