Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Słonko *.*

Siema, elo!
Dziś ostatni dzień lutego, a to oznacza, że zaczyna się przedwiośnie. Cieszę się z tego niezmiernie, bo już straciłam resztki sił na cokolwiek. Wiosną zawsze regeneruję się, jak zresztą wszyscy. Dzisiejszy dzień oznacza też, że zostały teoretycznie 4 miesiące szkoły, a potem wakacje xD Ja już tydzień wakacji mam zaplanowany, bo jadę z rodzinką do Jastarnii. :]
W tym tygodniu zobaczyłam przyjazne mojej wrażliwej skórze promienie słońce w tym roku. Tak, więc tylko się cieszyć.
Trzeba sprzątać dom, bo 2-go balanga w domciu ^^ Jeśli będą jakieś zdjęcia nadające się do użytku publicznego, pokażę je Wam :)

Nwm, co jeszcze napisać, mam nagrany filmik 10 faktów o mnie, ale muszę go przerobić, zmontować i takie tam..
Może mnie popytacie w komentarzach, a ja nagram filmik z odpowiedziami?


3 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra blog, obserwuję i licze na to samo. ; ))
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń