Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Back to 99s

No hej!

Notki dodaję krótkie, ponieważ nie mam czasu pisać teraz :X

Byłam ostatnio w Lublinie, a jak to bywa, zawsze gdzieś zajdę, zawsze coś kupię. Było tak również tym razem, choć nie kupiłam akurat tego, co chciałam ;/ Ehhh, takie życie.


 Gdy zobaczyłam ten top, wiedziałam, że musi się znaleźć w mojej szafie. Głównie przez to, że jest na nim zamieszczony rocznik, w którym się urodziłam. Ma też śliczny motyw blondynki, czyli drugie powiązanie z moją osobą. Trzeci powód jest banalny: nie mam żadnego białego t-shirtu xD


Kilka dni temu znalazłam plakat z niejakim Jackiem Sparrow'em (uwielbiam <3) i zdecydowałam się obkleić nim zniszczone pudło na gazety. Co prawda, gazet już tam nie trzymam, ale prezentuje się fajnie, gdy otworzę szafę :)

Zamówiłam rolki xD mam z tego powodu takiego zaciesza, że szoook : D
Teraz zbierać na prostownice, bo moje włosy zaczynają się fochać na mnie :X

Dobra, lecę..

Paaa :*

1 komentarz: