Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

Ghrrr...

No Siems !
Słońce trochuu przygrzało i P. Natalia dostała pierdolca xD No cóż, zdarza się. :) Ale teraz znowu mi zimno :X 
Dziś sprzątałam pokój, a już znów syfa mam :c To się nazywa "mieć talent do robienia artystycznego nieładu"  :)
Jest już 19 kwietnia, a przed chwilą święta były o.O 
A tak poza tym u mnie wszystko w porządku. Zmieniłam nazwisko xD Wszyscy w szkole wołają na mnie "Korzeniowska" :D Mi tam to pasuje :**
Jutro do AlekSandry jadę, biorę ze sb aparat, więc będzie trochę fotosów xD 
Oceny jako tako, piąteczka z wypracowania, czwóreczka z fizyki i leci, ale nauki i tak w chujj ;f wiersz, dwie role, codziennie kartkówka z matmy - dziękuję bardzo za cuś takiego !
Nasza klasa jest wyrąbista xD Umiemy tak wkurzyć nauczycieli, że aż klną na nas na lekcji :P

Dobra, kończę, bo zaczynam pisać jakieś niewiadome.... zaraz matmę bd Wam tłumaczyć :D

Macie mojego pyszczka <3

Bayuuu :*

2 komentarze: