Obserwatorzy

środa, 22 maja 2013

"Piękne istoty"

Zaniedbałam! Wiem. Niestety było to spowodowane brakiem czasu (albo po prostu lenistwem).

U mnie spooko jest, ciepło na dworze (choć akurat nie dziś), coraz większe luzy w szkole. Muszę poprawić tylko fizykę i napisać kilka ostatnich sprawdzianów i koniec nauki w tej klasie xD Dobrze, że się uczyłam wtedy, kiedy było trzeba, bo, gdy patrzę teraz jak niektóre osoby próbują poprawić kilka zagrożeń naraz, to ja dziękuję bardzo za takie cuuś !
Czuję się jak kujon : D w pon. dostało się dwie 5 i 4, a dziś 6 wylądowała w dzienniku xd
Doobra, koniec o szkole ...
Wkurzają mnie pewne osoby, które sieją ploty na mój temat, na szczęście umiem takich typów ignorować.
Zastanawiam się czy nagrać jakiś filmik, ale nwm o czym ;)

Co mogę Wam jeszcze napisać ? Jeśli komuś się nudzi, niech napisze do mnie na gg [9234329], jeżeli się uda to może nawet skype xD

Ja lecę, a Wam życzę miłego tygodnia ^^

Zoo, Zamość "Lecę Ci wpierdolić" xD



2 komentarze: