Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Welcome

Cześć! 
Jestem Ola i od tej chwili będziemy z Natalią prowadziły wspólnie tego bloga. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu. Mam 15 lat, pochodzę z miejscowości położonej niedaleko Lublina (Trawniki). Posiadam wiele przeróżnych zainteresowań, m. in. fotografia, sport, języki obce, lubię również przedmioty ścisłe, najbardziej matematykę (jeśli macie problemy, chętnie pomogę --> e-mail* ).

Jak dobrze, że to już maj, jest w końcu ciepło, a i wakacje już niedługo :))
Jeśli się uda, to pojadę jutro na juwenalia w Lublinie (będzie m. in. Enej! ^^), a jeśli nie, to odwiedzę Natalkę . Mam sporo zadane z zajęć fotograficznych, więc niedługo umieszczę tu na pewno kilka zdjęć mojego wykonania, rzadko będą to zdjęcia mnie samej, gdyż o wiele lepiej czuję się w roli fotografa, pozowanie wychodzi mi  kiepsko .. :P  Dziś, póki jeszcze ciepło, wyjdę na lody, potem śmig na trening. Wam życzę miłego, pogodnego dnia oraz weekendu :)







+

Trawniki, zdjęcie wykonane w lecie zeszłego roku,
 któregoś wieczoru przed moim domem.




*e-mail: kasandra@vip.onet.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz