Obserwatorzy

środa, 12 czerwca 2013

Nie fikam

Do wakacji już niedługo. Na szczęście ^^ Ten tydzień to dla mnie utrapienie. Zdążyłam napisać  4 sprawdziany i 2 kartkówki. Uch -.-' A mamy dopiero środę, czyli dopiero początek, bo czeka mnie jeszcze starcie z fizyką, geografią i chemią.. Ale w weekend będę mogła porządnie odreagować i odpocząć. Kupiłam nieduży namiot i chcę go jak najszybciej rozbić oraz wypróbować, oczywiście nie zapominając o Natalii :) W niedzielę wybieram  się na basen. Jestem zapisana na lekcje pływania i zamierzam (w końcu) nauczyć się radzić sobie na głębszej wodzie. Trzymajcie za mnie kciuki, ja tymczasem życzę wam powodzenia w zaliczaniu i osiąganiu wyższych ocen :)

Słyszeliście zespół Akurat? Nie jest zbyt popularny, a na koncie ma kilka naprawdę fajnych kawałków :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz