Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Znów będą wakacje!

No heeej!

Ostatni czas spędziłam fajnie. W piątek była u mnie Olka z namiotem, oczywiście zrobiłyśmy nocowanko w nim. W sobotę połowę dnia marudziłam, bo miałam gorączkę i ogólnie byłam rozbita. W niedzielę byłam na mini zakupach. W poniedziałek nuudy, wtorek też. W środę mieliśmy klasowy rajd, zamiast wycieczki. Wczoraj byłam w Lublinie z Agą w kinie na "Wielki Gatsby" (świetny film, muzyka, polecam). Potem chodziłyśmy po Plazie i takie tam duperelsy kupowałyśmy xd
Dziś się dowiedziałam, że mam 5 z matmy *.* Dziś również została potwierdzona informacja, iż dostanę za tydzień świadectwo z czerwonym paskiem xd  4.93 średnia- zawsze spoks ;D

Dziś pierwszy dzień lata, a za tydzień wakacje ! Już odliczam do wyjazdu do Jastarnii :)
Kończę i idę spełnić swoje obowiązki. A potem roleczki ;d

Paaa;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz