Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Powrót

Hejoo!

Powróciłam z zaświatów, mam nadzieję, że na dłuższą metę. Powodem było spalenie się twardego dysku w komputerze. Teraz mam laptopa i wczorajszy dzień spędziłam na robieniu sweeeet foci.
Choć przyznam się, że dzisiejszy też.
Dziś w szkole obchodziliśmy Dzień Edukacji Narodowej. Mieliśmy też otrzęsiny. Wymalowali mnie na czarownicę, założyli mi męską koszulę i kamizelkę (chyba pożyczoną od S., nwm) i natapirowali mi włosy, a na koniec dali okulary ochronne, przez co zrobili ze mnie naukowca. Fajnie, nie?
Szósta klaso! Za rok my Wam zrobimy takie otrzęsiny, że szook!
Oczekuję 21 listopada, bo wtedy jedziemy na wycieczkę do Warszawy (Centrum Nauki
Kopernik). Mieliśmy też jechać do Czarnolasu i Kazimierza Dolnego, ale to chyba na wiosnę. No, cóż.


Morda moja.. xD

2 komentarze:

  1. O.o Świetnie że wróciłaś;D
    Czyli pewnie mieliście coś w stylu "kocenia" :D
    U Nas to się tak nazywa:)
    W sumie fajna sprawa, bo można się trochę pośmiać i w ogóle;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję pięknie :-))
    tak,jestem bloggerką z Chełma!
    pozdrawiam :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń