Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Wycieczka xD

Hejjo!
Nie piszę, bo nie mam czasu. Ostatnio zaczęłam na poważnie podchodzić do nauki, bo gimnazjum to nie przelewki. :/
Dziś byłam na wycieczce. Byliśmy w Romanowie w muzeum Ignacego Kraszewskiego (dwór, gdzie się wychował), a potem wstąpiliśmy do Sobiboru popatrzyć se na wielki kopic, gdzie są mogiły tragicznie zmarłych. Jakby ktoś nie wiedział (a założę się, że dużo tu takich) Sobibór to obóz śmierci. :)

Oczywiście po drodze dużo śmiechu i fanu xD Do tej pory boli mnie szczęka z brechty :p










Biurko na, którym napisał "Starą baśń"


Wreszcie weekandzik.! Robimy bibę.. :D

+

Zapraszam na rozdanie: KLIK. Do wygrania mała czarna.^^

1 komentarz:

  1. Przyznam że nie znam muzeum, ze względu na to że nie jestem z tych regionów^^
    Z pewnością zaciekawiło mnie:D
    Muszę trochę o nim poczytać w wolnym czasie;)

    OdpowiedzUsuń