Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2012

Lolololol

Siema, nudy straszne, nie mam o czym pisać, dlatego nie piszę. Złożyłam se z ciekawości konto na ising.pl no i wstawiłam piosenkę.
Dziś w szkole był konkurs na najlepszy taniec z okazji dnia walki z otyłością, nagrałam dużo filmików, ale nie wstawię żadnego, bo wszystkie są bez głosu :(

Może jutro od koleżanki prześle jeden dziewczynki, która ma 6 lat, ale tańczy genialnie. Zobaczymy.
W szkoole doobrze, dostałam dwie 4 ze spr. no i 5 też. Nie mam o czym pisać, więc macie tam piosenkę, o której jedna z blogerek mi przypomniała :)

- hahahahahahah
-z czego się michę cieszysz?
-hahahahahah
-powiesz kurwa?
-hahahahahah z piosenki....

Teksty szkolne..

2 komentarze:

  1. też mam konto na ising . :D

    łap moje nagranie ; http://ising.pl/nagranie/3qsmn1voet,Adele-Rolling_in_the_deep



    OdpowiedzUsuń