Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Sukienka

Cześć!

Za niecałe 4 tygodnie wesele mam i prawdopodobnie na nie idę, więc zaczynam poszukiwania 'tej jedynej'.
W moim mieście są jedynie takie sklepy jak reserved, mohito, top secret i jeszcze kilka markowych, a że mam wysokie wymagania + moja figura nie pozwala na pierwszą lepszą podobającą mi się sukienkę, więc wstąpię też do tych małych i nikomu oprócz mieszkańców nieznanych.
Jeszcze w tamtym roku nie założyłabym sukienki, bo czułam się w niej nieswojo, toteż w tym mogłabym samymi takimi żyć xD

O wyjeździe do Lublina nie mam co na razie marzyć więc...

Oto kilka sukienek, które mi się podobają  ;)

Mohito

Reserved

Reserved

Reserved



9 komentarzy:

  1. druga i trzecia chyba nie wpasują się w okazję. ;) ta z mohito jest bardzo ładna, z tego co wiem, to są również inne kolory, warto sprawdzić. :) ta ostatnia też ładna, ale żółty mnie nie przekonuje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ja właśnie polecam białą może nie na ślub ale i tak ją kup jest cudna po prostu muszę ją miec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka ma tą Sukienke w kwiatki na 3 zdjęciu.Jest śliczna i fajnie wygląda.Polecam ;) misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta z mogito i ta 2 :DDD
    Dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i ta w kwiatki dość fajne.


    www.tynkaa.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga najładniejsza, ale jakoś nie założyłabym chyba takiej na wesele;P
    Sama szukam sukienki, bo w połowie sierpnia idę na wesele;)

    Przepraszam za takie małe wytknięcie, ale Reserved pisze się przez v:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Faktycznie, nie zauważyłam tego błędu, już poprawiony ;)

      Usuń
  7. ostatnia i 3 najładniejsze.


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podoba się ta z Mochito i w kwiatki.

    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie na Candy. Czarna.

    OdpowiedzUsuń