Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Sukienka!

Dziś byłam w Chełmie i  przypadkiem kupiłam sukienkę na wesele. Trochę się rozczarowałam wyposażeniem Chełmskiego Reserved'u i Top Secret'u, ponieważ nie było żadnej ładnej sukienki ze stron ;c
Ale szybko pocieszyłam się sklepem Inside, bo tam właśnie znalazłam moją sukienkę. Zdziwiłam się trochę, gdy zobaczyłam mamy sukienkę, bo nigdy nie miała sukienki w kolorze łososiowym, a takową kupiła ;o

Teraz się zajadam arbuzem  i przepraszam za jakość zdjęć, ale aparat nie chce robić w miarę zdjęć bez flesza. Rozmazują się strasznie, choć nastawiłam tryb makro i wspomaganie dla trzęsących się rąk (choć moje się nie trzęsą).

Taki połyskliwy materiał

A tu zdjęcie pokazuje prawie prawdziwy kolor ;)


Muszę sobie jeszcze dokupić torebkę i kolczyki. Dziś widziałam nawet pasujące do sukienki w rossmanie.


4 komentarze:

  1. Jest bardzo fajna ^^

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna sukienka.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie suekinka- Bomba! Śliczna!
    U mnie wręcz przeciwnie całkiem ładne suekinki były w Top Secret:)

    OdpowiedzUsuń