Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Witam na nowym blogu!

Cześć!
Przeniosłam się tu z bloga modanatalii.blogspot.com/, ponieważ tego potrzebowałam.

A teraz coś dla tych, którzy tamtego bloga nie znali:

Mam na imię Natalia, 4 maja 1999 urodziłam się. Mieszkam w okolicy Chełma, w województwie Lubelskim. Jestem blondynką z włosami do pasa, mam szare oczy i 156cm wzrostu. Interesuję się fotografią i kosmetykami oraz modą. Ze sportów jestem wybredna, lubię siatkówkę, jazdę na rowerze i rolkach, grę w tenisa stołowego oraz baddingtona oraz wspinaczkę górską, ale za to nie przepadam za piłką nożną.
Co mogę jeszcze napisać? Kocham spać i kolekcjonowac różne pierdółki ^^

3 komentarze:

  1. Cieszę się że nasz rozmowa Cię do czegoś zmotywowała i podjęłaś słuszną (mam taką nadzieję) decyzje;D
    Z pewnością będę tu wpadać i komentować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jesteś z mojego woj. :) Heh, Ja zapraszam do sb :
    http://kolorowajaa.blogspot.com/

    Dodaj się do obs jak mozesz <3
    Ja tez sie dodam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jesteś z mojego woj. :)

    Zapraszam na bloga : http://kolorowajaa.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń