Obserwatorzy

niedziela, 29 lipca 2012

Tag ..

Na wstępie chciałam usprawiedliwić swoją nieobecność - byłam u cioci na wsi (chodź dla mnie to bez znaczenia, bo i tak mieszkam na wsi) xd i wróciłam dopiero dziś po południu.

Zastałam otagowana przez Czarną.

Odpowiedzi na pytania:

1. Jaki masz styl ubierania się?
Hmmm.... Jestem na etapie poszukiwania własnego stylu, ale narazie 'dziewczęco, ale sportowo'.

2. Ulubiony rodzaj muzyki i zespóły/wykonawcy?
Wielbię rock, lecz ogólnie słucham wszystkiego. Ostatnio słuchałam nawet rapu (co się nie zdarza), ale gdy słyszę disco polo od razu wychodzę z pomieszczenia lub wyłączam to. A wykonawcy to Evanescence, Paramore, Nirwana, Coldplay, Rihanna, James Morrison, Florence + the machine.

3. Jaki jest twój ulubiony blog?
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ wielbię wiele, wiele blogów.

4. Cytaty, które zapadły Ci w pamięci?

  • "Kłopoty są sitem, przez które przesiewamy naszych znajomych. Ci, którzy są za duzi, żeby przejść przez to sito, są naszymi przyjaciółmi."
  •  "Prawdę trzeba wyrazić prostymi słowami."
  •  "Marzenia i lata nie powracają."
  • "Symptomem, który ujawnia, że zabijamy marzenia, jest brak czasu."
5. Twoje hobby?
 Z boku, po lewej pisze.

6.  Morze, góry czy jezioro?
Wszystko jedno, aby się dobrze bawić xD

7. Tatuaże - co o nich sądzisz?
 Wielbię <3 Lecz według mnie co za dużo, to nie zdrowo. Sama chcialabym mieć na biodrze, pod piersią, na nadgarsku lub/i na kostce.

8. Zbierasz coś?
Kapsle po tymbarku, figurki pod kinder-niespodziance, pluszaki i kolczyki- sztyfty.

9. Twój ideał mężczyzny pod względem wyglądu, jak i charakteru?
Wyższy ode mnie (o to nie trudno), ciemnowłosy, zwariowany, pomysłowy, opiekuńczy, czuły, brązowooki lub niebieskooki. Taa, to nie wszystko. ;D

10. Jedno marzenie, które możesz nam wyjawić.
Chciałabym być chudsza, o wieeeele chudsza. Najlepiej mieć lekką (2-3kg) niedowagę.

11. Jakie są twoje ulubione książki?
Hmm... Fantasy ("Harry Potter", "Władca Pierścieni") seria "Szeptem" i ostatnio romansidła! ;o

Kogo otaguję?

Wszystkich z mojego blogrolla.

Pytania?

1. Twoje motto życiowe?
2. Twój ulubiony perfum?
3. Ulubiona forma relaksu?
4. Mam zwierzątko które na imię ma.... ?
5. Uwielbiam lody o smaku... ?
6. Danie które nie chce Tobie wyjść to ... ?
7. Prezent który Ci sprawił największą radość?
8. Gdy masz chandrę to.. ?
9. Twój ulubiony kolor?
10. Wieprzowina czy drób ?
11. Masz włosy długie czy krótkie?

Zdjęć nie mam narazie na dysku, bo był zre-coś tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz