Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

I ostatni post ze zdjęciami zwierząt....

Dobra,  dziś już ostatni raz zamęczę Was zdjęciami z Zoo. W tym dniu w końcu wyszłam na wioskę i zastałam zaczepiona, a przy okazji wciągnięta w zabawę w podchody. Byłam w grupie uciekających i mam podrapane nogi do kolan.  Jak ja pojadę z takimi nogami do szkoły? Ciul z tym.xd Byłam też u lekarza z pewną nie przyjemną sprawą, ale wszystko już w porządku, no i znalazłam ołówek.... w drukarce! I myślę dlaczego papieru nie wciąga ;x

Moja tapeta na pulpicie na dzień dzisiejszy




Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się to zdjęcie



Dziobnął mnie skurczybyk xd

Coś tam z afro...





3 komentarze:

  1. No to dobrze że wszystko ok:)
    No to może załóż spodnie zamiast spódniczki? Lepsza najgorsza zabawa niż nudzenie się w domu:D
    Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog ; )
    zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń