Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Seria postów: Podróże w przyszłości

Nie piszę na blogu, bo nie mam za bardzo  o czym. Wczoraj była noc spadających meteorów, lecz ja nie zauważyłam żadnej "spadającej gwiazdki", bo niebo było zachmurzone. Nawet zobaczyć normalną gwiazdę było nie lada wyzwaniem.

Od dzisiaj zaczynam serię postów pt. "Podróże w przyszłości", czyli będę opisywać Wam państwa i miasta, które z chęcią bym zwiedziła, a w niektórych osiadła na dłuższą chwilę.


A teraz zostawiam Was z piosenką, która weszła mi do głowy i wyjść nie chce do dziś ;p


3 komentarze:

  1. ja marzę by za kilka alt na stałe wyjechać do Francji ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka się wkręca mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nawet wczoraj był desz spadających gwiazd:)
    Świetna piosenka:)

    OdpowiedzUsuń