Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Lunatyk .. xd

Siema!

Nudy okropne, nie ma co robić w domu. Nie ciągnie mnie coś teraz do komputera, ale weszłam, bo chciałam dla Was notkę napisać ♥

W nocy nocowałam u koleżanki w namiocie i lunatykowałam. Wystraszyłam Lulę, aż do domu myknęła, a ja jakby niby nic chodziłam sobie po jej podwórku i weszłam na klatę jej psa (prawdopodobnie). xD Tak jest być SzalonąNatalią :D

Smutna jestem trochę, bo już 2 tygodnie mojego Rudaska nie ma :( I chyba już nie wróci...

Cholera!... jedną noc mnie nie było, a płyty nie mogę znaleźć ze zdjęciami ;/


3 komentarze:

  1. zapraszam do mnie na rozdanie z nausznicą! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o.O Ja też jak byłam młodsza to lunatykowałam;p
    Teraz na całe szczęście nie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny kot! <3 sama chcialabym zaatoptować calego rudego :D

    OdpowiedzUsuń