Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Zoo 2 + komentator

Dziś dam Wam drugą część zdjęć. Mogę dodać jedną notkę dziennie, ponieważ moje narzędzie pracy co chwilę się tnie, soooo...


Wzburzony szop xD

I surykatka też ;p





Nieszczęśliwy lew ;c


Kuc <3

A tu wściekły ..


' Chcesz trochę Zdzisiu?'
+
Robię mini konkurs na komentowanie. Rozpocznie się on 1 września, a skończy 1 października. Bierze w nim udział każdy obserwator tego bloga, który choć raz skomentuje post na blogu. Nie będę liczyć reklamy, komentarzy typu ";)", "^^", "spoko", "fajnie" itd. oraz opinii, która nie dotyczy tematu notki lub bloga i dodawania komantarza o tej samej treści kilkakrotnie.
Nagroda jest narazie nieznana mi, lecz chyba ustalona.
Ciekawe, czy ktoś się zgłosi.

Czeka też drobny upominek dla pewnej osoby, która mimo mojego "bycia, nie bycia" na tym blogu, ciągle czyta go ;* Ale to za miesiąc ;)

1 komentarz:

  1. Zdjęcia świetne!
    A co do konkursu to z chęcią wezmę udział, bo nie przechwalając się wchodzę na twojego bloga niemal codziennie. Czasem nawet po kilka razy, jeśli mi się nudzi. Sprawdzić czy jest coś nowego:D
    Mam go w zakładkach już bardzo długo, i wszystkie poprzednie też miałam:D

    OdpowiedzUsuń