Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

In Zoo

Witam. Komputer mi szwankował i nie mogłam wejść na bloga. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.

Podczas niedzielnego wypadu do Zamościa, poszliśmy do wyremontowanego już Zoo. Niestety nie spotkałam tam żyrafy i kiwi (bo nie było po prostu), lecz brat zacieśnił swoje więzy rodzinne z nowymi kuzynami, którymi są małpy!

 Jeśli chcesz, aby zdjęcia były jeszcze większe, kliknij na nie.






To nie koniec zdjęć.
Następne będą w kolejnej notce ;)





8 komentarzy:

  1. Ciekawy blog!
    Zapraszam na karmelkowelife.blogspot.com
    Dodamy do obserwatorów?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ;) a skąd dokładniej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne:D
    Hehe;D A może pokażesz Nam kiedyś swojego brata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dostanę zgodę na publikację - czemu nie. Lecz ostrzegam, że bóstwem nie jest ;d

      Usuń
  4. świetne zdjęcia :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni raz byłam w zoo ponad rok temu. Jak byłam młodsza uwielbiałam chodzić do zoo, robić zdjęcia tym wszystkim zwierzakom ;)
    Całkiem ładne zdjęcia ;)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia ;-)
    bosko piszesz ;-D
    zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń