Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

China..

Hej!

Dziś postanowiłam zrobić porządki - w pokoju, a także na blogu. Z pokojem idzie mi średnio, ale na blogu coś się zmienia. Szablonu nie zamierzam zmieniać, ale mam pytania:

Czy ktoś robi nagłówki, albo zna kogoś kto je robi?

Jeśli tak, proszę o napisanie do mnie na e-maila lub GG, które podane są w zakładce "Kontakt".

Jeśli tak, byłabym BARDZO wdzięczna, a jeśli jestem wdzięczna, odwdzięczam się czymś w rodzaju małego upominku. : D

_________________________________________________________________________________

Dzisiaj rano byłam w szkole, z koleżankami oraz kolegą (rodzynek się trafił) i robiliśmy prezentację multimedialną na jakiś tam konkurs o Chinach, a i tak jeszcze nie skończyliśmy : f

Zrobiłam kolorowy żel, który służy mi jako ozdoba w pokoju.
Mogę zrobić tutorial w formie filmiku jeśli chcecie. ( Niestety zdjęcia jego nie mam ).

To ja lecę , paa słodziaki moje ! : *



1 komentarz: