Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Pracowity tydzień

Witam.

Za mną jest tydzień pełen pracy. Wszystko robiłam na ostatnią chwilę, ponieważ nie miałam czasu robić tego wcześniej. We wtorek dostałam ze spr. z niemieckiego 6! Semestr zaczął się trochę wcześniej, ale jest dobrze rozpoczęty, oprócz pewnej 1 z polskiego, która natychmiast została poprawiona na 4. Na półrocze nie miałam żadnej 3, ale moja średnia wynosi tylko 4,28 :( A tak chciałam pasek na świadectwie. Może jeszcze się uda i z trzech 5 będzie na świadectwie dziesięć?

Wczoraj prawie cały dzień spędziłam u Agniaszki z innymi koleżankami. Niestety każda z nas mieszka w innej miejscowości :/ Te z mojej miejscowości całkowicie olałam, bo one przypominają sobie o moim istnieniu, kiedy czegoś potrzebują. W dupie to mam.!

Jeszcze 5 dni w szkole i w końcu upragnione ferie. Mam już pewne plany i 3 z nich na pewno wypalą. Otóż w sobotę jadę chyba do Chełma na spotkanie z Anką, z którą nie widziałam się ponad rok, we wtorek jadę do szkoły na zajęcia dodatkowe z historii robić prezentację multimedialną na jakiśtam konkurs o starożytnych Chinach. Potem na lodowisko z kuzynką? Choć jeszcze nie jestem tego pewna no i w drugim tygodniu nocuje u mnie Agniaszka*, no w każdym razie przyjeżdża do mnie :D


Agniaszka* - ksywa Agnieszki.

Taak więc kończę i lecę odrabiać lekcje.


3 komentarze: