Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

...

No hej!

O bosh! Jeszcze 6h lekcyjnych i ferie! Nie mogłam się ich doczekać. W końcu przyda się te 2 tygodnie ferii.
Wczoraj po lekcjach pojechałam do Chełma i kupiłam sobie sukienkę na "choinkę", na którą idę w sobotę. Pokażę Wam ją później. Kupiłam także balerinki, wsuwki i naklejki w Tesco. Chciałam kupić również naszyjnik do niej, ale nie znalazłam odpowiadającego moim upodobaniom. Ano i tata kupił aparat Sony. Mnie przy zakupie nie było, bo szukałam sukienki, dlatego też nie wiem do tej chwili czy to lustrzanka czy nie xD
Jak się dziś dowiedziałam, jutro urodziny obchodzi pewna osoba z mojej klasy. Wszystkiego najjjj :]
Okropnie spać mi się chce. To przez tą pogodę. Raz pada deszcz, a raz śnieg.. chcę już marzec. Chodzenie w cienkiej kurtce albo nawet bez. Budzenie się przyrody do życia i ogólnie takie tam.
Dzisiaj tłusty czwartek. Ile zjedliście pączków? Ja jednego, symbolicznego, bo jestem na "wiecznej diecie". xD

Jakoś notki mi się nie kleją.
Idę sprzątać albo spać, albo oglądać Pamiętniki Wampirów.

Sayo!

Pierwsze zdjęcie Sony'm : ]

1 komentarz: